Daca as fi pentru o zi presedinte

Iulie 10, 2008 la 12:12 pm | Publicat în Din imaginatia mea | Lasă un comentariu
Etichete: , , , , , , , , , , , , , ,

Cred ca o mare parte din Romania asculta Parazitii,singura trupa decenta de muzica buna si cred ca,cunoasteti melodia “Daca as fi pentru o zi presedinte”, chiar … cum ar fi sa fi pentru o zi presedinte?Sa te simti stapan peste 22 de milioane de oameni dintre care jumatate romani,jumate alte popoare.

Eu daca as fi pentru o zi presedinte,moama ce vise, as inchide Autostrada Bucuresti-Pitesti,mi-as inchiria o masina de viteza, un Lamborghini Gallardo (masina mea preferata) si as conduce dintr-o parte in alta si inapoi ,doar cu 300 km/h (is putin maniac cand vine vorba de viteza,cum imi creste andrenalina creste si viteza pana la max).Dupa ce m-as plimba vreo 2 ore non-stop,as merge la cel mai luxos si faimos restaurant din tara

(nu stiu numele lui si nici unde se afla,dar fiind presedinte pot sa aflu repede) unde as comanda un “ditamai pui pe rotisor” si vreau sa vad bucatarul cum fuge dupa pui si il prinde si sa il gateasca in fata mea (de ce? Pentru ca sunt presedintele si vreau asta,de aia),pe langa pui vreau cartofi frantuzesti adusi direct din Franta (de ce? Pentru ca sunt presedintele si imi permit sa imi cumpar 2-3 kilograme la ce salariu am,de aia) ca bautura racoritoare as vrea un Pepsy si sa vina Vanghelie si sa imi stoarca vreo 3-4 lamai in Pepsy ca sa il faca Pepsy Twist pentru ca numai Pepsy Twist beau (desigur va intrebati de ce tocmai Vanghelie,raspunsul e simplu:are o (in)cultura vasta pentru ca citeste “almanahe”si pentru ca eu il consider un Rambo al Romaniei,nu stiu de ce ,dar are o fata obosita de la atatea lupte pentru “dreptatea poporului roman” ,cel putin asa il consider eu,fiecare cu parerea lui).Desertul meu vreau sa fie un “Banana split” cu banane aduse direct din Brazilia si inghetata de la coltul strazi (asta da combinatie exotica).

Dupa aceasta masa copioasa,ma retrag in Palatul Parlamentului,unde as instala repede un ecran gigantic,un surround de cea mai inalta calitate si as revedea “Bullet” (un film dea lui Tupac) si Hitman (va recomand filmul asta,e foarte bun,din toate punctele de vedere),stand intr-un fotoliu de parlamentar (stim cu toti ca fotoliile alea fac si masaj,mai trebuie sa gateasca doar si parlamentarii nu ar mai pleca acasa) cu o punga de snack-uri in brate si o sticla de Pepsy Twist la 2,5 l.La finalul filmelor as da o raita prin dosarele “conducatoriilor tarii” sa vad cum sta treaba cu ei sau as lua dosarele lor si le-as citi intr-o transmisiune directa intregului popor sa stie si ei cum sta treaba.As mai da ceva legi micute:sa se astupe gropile,mai multe cosuri de gunoi,mai multe banci,AS INTERZICE FUMATUL IN LOCURILE PUBLICE,as da ordin sa se construiasca cateva blocuri,as mai da inca un ordin prin care sa fortez TOATE orasele sa se modernizeze si as mai face eu multe altele.

Prea mi s-a urcat puterea asta la cap.As facea multe (lucruri care cred ca ar imbunatatii putin imaginea Romaniei) dar cred ca m-ar asasina astia daca ma bag in “jocul” lor si le-as lua felia de la gura (fiind obtinuta prin coruptie),dar…noh asta e,traim intr-o tara unde dom’ ministru prefera sa ii cumpere jeep la copii lui decat sa hraneasca vreo 300 de familii.Stiu,trist!

Oricum,nu o sa fiu eu presedinte,dar daca o sa fiu,cam lucruile astea le-as face! 🙂

Lasă un comentariu »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Lasă un răspuns

Blog la WordPress.com.
Entries și comentarii feeds.

