Marele meu debut

Iulie 6, 2008 la 8:03 pm | Publicat în My stuff | 1 comentariu
Etichete:

Poarta catre bloguri mi-a fost aratata de catre o prietena foarte buna care era deja familiarizata cu aceste jurnale online deoarece citea de o vreme incoace numeroase bloguri si si-a format o idee despre cum ar trebui sa arate si ce sa contina un blog.Nu demult si-a facut si ea propriul blog si am apreciat-o mult pentru lucru asta si nu stiu ce sa zic dar parca m-a provocat si pe mine sa imi fac unul sau macar sa incerc sa vad ce iese.Vreau doar sa fac un blog in care sa va incant ochiu cu lucruri interesante,filmulete,jocuri,imagini si intamplari din viata mea cotidiana si cum vad eu lucrurile.Vreau sa intru din ce in ce mai adanc pe aceasta poarta fiindca ceva imi spune ca o sa imi placa si sper ca tot ceea ce o sa postez sa va placa si voua.

Nu am facut prea multe cercetari si nu am fost pe prea multe blog-uri,dar cu putina munca de echipa(am fost ajutat de vreo 3-4 persoane si eu eram mai mult ca spectator) am reusit sa pun acest blog pe picioare si sper sa il fac sa mearga fara probleme

1 comentariu »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

  1. vorba aia… „ce bine ma simt \:D/ ”

    ooo da 😀

    welcome, Ciupă >:D


Lasă un răspuns

Creează un sit web gratuit sau un blog la WordPress.com.
Entries și comentarii feeds.

